divendres, 2 de març del 2012

Sessió Benèfica del Cirque du Soleil a Barcelona

Cirque du Soleil col·labora una altra vegada amb Fundación Adsis cedint-nos 400 entrades per a l'espectacle Corteo, contribuint així amb els programes de formació i inserció sociolaboral amb joves que duem a terme a Barcelona.T'expliquem com aconseguir la teva entrada unes línies més abaix.

Quan? Divendres, 2 de març a les 22:00h.
On? A Barcelona, sota la Carpa Blanca, Plataforma Zoo Marí
A quin preu? En aquest plànol podràs veure on estan ubicades les localitats. Disposem de les següents entrades a la venda:

1ª Categoria (90€)*. Zona Blava
2ª Categoria (70€)*. Zona Verda

*El 100% del preu de les entrades de les entrades, anirà destinat als projectes d'inserció sociolaboral que desenvolupa Fundació Adsis a Barcelona.

Per seleccionar el teu seient truca al 902.367.665 i pregunta per Dani (Responsable de la Campanya) de 9 a 13h de dilluns a divendres (excepte festius). Ell et dirà els seients i files disponibles. Una vegada realitzada la compra, la organització li enviarà les entrades al seu correu electrònic en el termini màxim d'una >setmana.

Compra les teves entrades online ara mateix:

Si no pots comprar les entrades online també pots adquirir-les:
      1- Trucant al 902.367.665 - 93.295.57.27
2- Venint al nostre centre del C/princesa 19, pral. Metro: Jaume I.

T'aconsellem que no triguis massa, perquè les entrades s'esgoten ràpid!

Si no pots assistir a l'espectacle, però vols col·laborar amb el projecte, pots comprar una entrada de Fila 0, en el compte 2100 3145 75 2200112049 de "la Caixa".

Moltes gràcies i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada