Què és Fundació Adsis

Fundació Adsis és una ONG promoguda pel Moviment de Comunitats Adsis, formada per més de 700 persones voluntàries i unes 245 persones contractades, que des de 1996 treballem per a la promoció integral de persones i grups empobrits, principalment joves. Volem que totes les persones tinguin les mateixes oportunitats i drets per desenvolupar professional i personalment.

Aquesta tasca la portem a terme gràcies al suport de persones, empreses i institucions públiques i privades que col·laboren amb nosaltres, com el Cirque du Soleil. I per seguir treballant pel futur dels joves, necessitem el suport de persones com tu.

A Fundació Adsis, tal com pots veure a la memòria de 2010, atenem a més de 17.000 persones a Espanya, a través de 6 programes d'actuació, que es duen a terme en 12 províncies. També desenvolupem programes de cooperació en 6 països d'Amèrica Llatina i venem productes de Comerç Just a través de la marca Equimercado.

+ Info a la web de Fundació Adsis