Com implicar-te més

És ben sabuda la necessitat de finançament per part de qualsevol ONG per dur a terme els seus projectes. En el cas de Fundació Adsis aquesta necessitat és ara més gran que mai, ja que la major font d'ingressos procedeix de les administracions públiques, i causa de l'actual crisi aquestes subvencions s'han anat reduint.

Qualsevol ajuda és bona. Cada bona intenció suma, i aquesta suma permet continuar fent la nostra feina sense haver de deixar de donar suport a ningú. Amb moltes de les persones amb les que treballem s'està realitzant una tasca que requereix de més temps per obtenir resultats i la manca de recursos posa en perill la seva continuïtat. Per això et demanem que donis un pas més, si pots i vols. Treballadors, voluntaris i, sobretot, els beneficiaris de Fundació Adsis t'estarem molt agraïts!

+ Info si vols fer-te soci / a www.fundacionadsis.org/haztesocio
+ Info si vols fer un donatiu puntual http://www.fundacionadsis.org/es/page.asp?id=37

Si prefereixes parlar amb nosaltres per telèfon, truca'ns ara al 932.955.727
I si abans vols conèixer-nos millor, aquests són els programes on van a parar el 92% de les aportacions econòmiques (només el 8% són despeses d'estructura):

- Intervenció socioeducativa i inserció laboral amb joves
- Preparació per a la vida independent d'adolescents i joves
- Intervenció social amb persones privades i exprivades de llibertat
- Suport a la població immigrant
- Promoció de dones en situació d'exclusió social
- Solidaritat i educació en valors amb joves Voluntariat Cooperació al desenvolupament

I sempre pots visitar la web de Fundació Adsis i el centre que prefereixis.
Moltes gràcies! Entre tots estem construint un món millor!